miercuri, 7 februarie 2018

Vineri și sâmbătă, la Timișoara


Vineri și sâmbătă voi fi la Timișoara pentru două evenimente care au cam toate ingredientele să iasă foarte bine. Mai întâi, vineri seara, de la 19.30, se închide expoziția Anei Toma de la Galeria Triade (Calea Martirilor, nr. 51/45), TOMAGRAPH, al cărei vernisaj a fost pe 12 decembrie. Atunci nu am putut ajunge, așa că era musai să apuc să o văd, iar ăsta e momentul perfect: Ana a invitat prieteni și apropiați care vor fi laolaltă cu ea într-un show grandios, de final. L-am prins pe Octavian Soviany, care e într-un turneu prin Banat cu romanul lui cel mai recent, Ion Barbu ot Petrila va veni și el, cum o făcuse și la deschidere, va fi cu noi poetul Dan Dediu, care o să facă o grămadă cu trenul tocmai de la Bârlad, iar Paul Burcia, cel mai nou membru al echipei „Max Blecher, va ajunge de la Cluj. Dacă n-ați văzut expoziția Anei (care, fiind debutul ei, sigur va rămâne-n istorie) și sunteți în Timișoara, acum e momentul s-o faceți.
Sâmbătă seara, de la 18.30, mergem în librăria noastră preferată, „La Două Bufnițe”, cu volumul de debut al lui Dediu, ieșit în noiembrie la Casa de Editură Max Blecher, 4,5 litri de sânge miliardar, și cu nr. 20 (2/2017) al revistei Poesis internațional”. Vom povesti, vom citi. Pentru cei care nu s-au plictisit încă de asta, le spun și că în librărie mai sunt, mi s-a spus, două exemplare din antologia mea, Maeștrii unei arte muribunde, care așteaptă să fie eliberate din ghearele (neasemuit de tandre) ale bufnițelor.
Gata, hai că v-am făcut planuri pentru weekend. Ne vedem la Timișoara.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu