duminică, 20 noiembrie 2016

euforia din timpul, greața de după. 10 poeme, 10 poeți, 10 gravuri


Anunțam acum trei luni și jumătate că va apărea, a apărut. Titlul pe care-l credeam atunci provizoriu, euforia din timpul, greața de după (decupat din poemul lui Andrei Bodiu, Mado”) a rămas, iar cartea, al cărei editor este Sorina Jecza, și care a apărut la editura Fundației Triade din Timișoara (doamna Jecza, Ana Toma și cu mine am lucrat excelent împreună), este o antologie gândită ca un obiect frumos, spațiu de întâlnire al poeziei și graficii (mai exact, gravura). Eu am fost selecționerul și autorul prezentărilor celor zece poeți aleși (Virgil Mazilescu, Nora Iuga, Ion Monoran, Angela Marinescu, Iustin Panța, Octavian Soviany, Mariana Marin, Andrei Bodiu, Vasile Vlad, O. Nimigean), iar Ana Toma a dus greul cărții, aranjând-o impecabil și producând zece lucrări care intră în consonanță cu poemele alese de mine. Cartea a apărut prin AFCN, deci nu-i scumpă deloc (ceva mai puțin de 10 lei), și o recomand tuturor celor pentru care poezia e mai mult decât o floare de pus la butonieră, precum și acelora care au urmărit de mai bine de cincisprezece luni rubrica mea neîntreruptă, poemul săptămânii, ce a stat la originea acestui proiect entuziasmant.


3 comentarii:

  1. Mă interesează.Vă felicit pe toți cei implicați în apariția ei! Cum aș putea să fac rost de ea? Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. va putea fi comandată în scurt timp de la Triade. până una, alta, putem vorbi despre asta pe mail: ckomartin@gmail.com

      Ștergere
    2. Sigur! Mulțumesc încă o dată!

      Ștergere