duminică, 2 noiembrie 2014

Electorale


Am încercat, de când am drept de vot, să merg la scrutinele organizate pentru alegerea preşedintelui, din 2004 încoace. În turul I al alegerilor prezidenţiale am votat acum zece ani cu Gheorghe Ciuhandu, iar acum cinci ani cu Crin Antonescu. Sper ca anul ăsta să votez cu acela care va deveni preşedinte, deşi o fac fără niciun entuziasm (dar nici un vot negativ nu va fi), cred că numele pe care voi pune ştampila oferă o minimă garanţie de seriozitate şi cumpătare discursivă. Ca foarte mulţi alţii, m-am săturat de mahalaua politică de la noi, pe care actualul prim-ministru a alimentat-o şi o va prezerva, nu am nicio îndoială, în anii care vor urma. Aşa că dau un vot (cu rezervele de rigoare) pentru un alt fel de exprimare, dar şi de acţiune politică, sobră şi cerebrală, în România lor. Care, printr-o conjuncţie favorabilă, ar putea redeveni şi a noastră.

2 comentarii:

  1. Candidatul onorabil de-acum ar fi fost prim ministru în 2009, dacă ar fi reușit ca președinte Crin Antonescu. Când te gândești că în comparație cu ceea ce trăim astăzi, acelea erau vremuri bune...

    RăspundețiȘtergere
  2. cine ştie ce ar fi fost. vedem însă ce e acu

    RăspundețiȘtergere